• Dołącz do nas

Karnety


Masz jakieś wątpliwości odnośnie karnetów? Odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania!

1. Na ile meczów obowiązuje karnet? 

KARNET „DO KOŃCA SEZONU” obejmuje wszystkie mecze do końca rozgrywek, czyli 6 spotkań sezonu zasadniczego + półfinał Pucharu Polski z Lechem Poznań + 3 lub 4 pojedynki w fazie finałowej. Zapewniasz więc sobie obejrzenie 10 albo 11 meczów w bardzo atrakcyjnej cenie!
KARNET „DO 30. KOLEJKI” obejmuje 6 meczów do końca rundy zasadniczej sezonu 2016/17 (do 30. kolejki). Kupując go, gwarantujesz sobie oglądanie meczów Portowców w niższej cenie.
Szczegóły -
TUTAJ.

2. Kiedy będę mógł kupić karnet?
- Sprzedaż tradycyjną (w Fanshopie i naszych punktach w CHR Galaxy i Outlet Park) rozpoczynamy 15 grudnia. Od 12 grudnia trwa natomiast sprzedaż internetowa.

3. Miałem karnet na JESIEŃ 2016. Czy mogę go przedłużyć?
- Tak. Twoje miejsce czeka na Ciebie do dnia meczu z Piastem Gliwice  (13.02).

4. Do kiedy mogę przedłużyć karnet?
- Miejsca „przedłużających” karnetowiczów zarezerwowane są do pierwszego ligowego meczu u siebie włącznie w 2016 roku. Te, które pozostaną niewykupione, dzień po meczu trafią do wolnej sprzedaży.

5. Czy w ramach przedłużenia karnetu mogę zmienić miejsce na stadionie i zachować zniżkę?
- Tak. Aby to zrobić, skontaktuj się z klubem telefonicznie albo dokonaj zmiany miejsca osobiście w kasie/w Fanshopie/w punkcie w Galaxy/w Outlet Parku.

6. Nie mam karty kibica i chcę kupić karnet przez internet. 
- Niestety nie ma takiej możliwości. Kartę kibica trzeba wyrobić osobiście. Jej posiadacze mogą skorzystać z oferty sprzedaży internetowej karnetów i biletów. 

7. Mam dziecko do lat 4 – jak kupić karnet za 4/5/6 zł przez internet?
- System sprawdzi po nr PESEL, czy Twoje dziecko ukończyło 4 lata. Jeśli nie przekroczyło tego wieku, będziesz mógł wybrać dla niego tańszy bilet.

8. Nie będę mógł iść na mecz, czy bilet z karnetu mogę przekazać innej osobie?
- Niestety system nie przewiduje takiej możliwości.

9. A czy mogę przekazać komuś Kartę Kibica, by mógł wejść na stadion?
- Nie. To niezgodne z prawem. Taka osoba zostałaby zatrzymana przed kołowrotkiem wejściowym, groziłaby jej sprawa sądowa i zakaz stadionowy. Karta kibica zostałaby zatrzymana.

10. Czy w trakcie rundy będę mógł w ramach karnetu zmieniać miejsce na stadionie? 
- Niestety nie ma takiej możliwości.

11. Zgubiłem kartę kibica, nie mam wydruku potwierdzającego zakup. Czy to znaczy, że straciłem karnet?
- Nie. Karnet jest zapamiętany na profilu kibica. Należy udać się do Fanshopu, punktu w CHR Galaxy, Outlet Parku albo do kasy w dniu meczu i wyrobić duplikat karty. Kosztuje to 10 złotych.

12. Czy mój znajomy może zakupić karnet dla mojego dziecka?
- Nie. Niezależnie, czy jest to dziecko do lat 4, czy starsze. Zgodnie z prawem, karnet osobie do niepełnoletniej do 14. roku życia może zakupić jedynie opiekun prawny.

13. Czy obowiązują zniżki dla osoby niepełnosprawnej?
- Tak. Zachęcamy do zapoznania się z nimi (kliknij - TUTAJ, na samym dole strony). Miejsca przystosowane dla osób niepełnosprawnych na wózkach znajdują się na sektorach od 1 do 9 i na sektorze 24. Na te sektory sprzedajemy karnety dla osób niepełnosprawnych w niższych cenach.
Przypisanie statusu osoby niepełnosprawnej do karty kibica można wykonać osobiście w kasach biletowych (w dniu meczu), Fanshopie, punktach w CHR Galaxy (II piętro) i Outlet Park. Wymagana jest legitymacja lub zaświadczenie o niepełnosprawności. Przypisania statusu może dokonać opiekun osoby niepełnosprawnej, przedstawiając dokumenty.

Facebook - dołącz do nas

[Zamknij]
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.