Pogoń razem z EPEE Polska
Miło nam poinformować, że drużyna Dumy Pomorza została wzmocniona przez firmę EPEE Polska! Nasz Partner dołącza do projektu Biznesowej Dumy Pomorza, tym samym współtworząc granatowo-bordową rzeczywistość.
EPEE Polska, importer i producent zabawek, sprawia dzieciom wielką frajdę, pobudza ich wyobraźnię i kreatywność już od 17 lat. Klubowy Partner pełni niezwykle istotną rolę, ponieważ wpływa na to, w jaki sposób rozwijają się Wasze pociechy. EPEE oferuje zabawki, pamiętając przy tym, że jakość i bezpieczeństwo są bezwzględnie najważniejsze.
Najmłodsi poprzez zabawę poznają świat i zaczynają go lepiej rozumieć. Na sukces marki pracuje kilkadziesiąt osób, które oddają swoje serducha, by końcowy efekt danego projektu był jak najokazalszy. W EPEE Polska praca zespołowa to gwarancja sukcesu. Ta drużyna wie, jak wygrywać! Oferta firmy jest zróżnicowana i zawiera produkty zarówno dla dzieci, jak i najmłodszych nastolatków. Chcesz wiedzieć więcej i pokolorować komuś bliskiemu świat? Zapraszamy tutaj - kliknij.
Z okazji zawarcia porozumienia porozmawialiśmy z Krzysztofem Dziełakiem, Prezesem EPEE Polska.
Od kiedy kibicuje Pan Pogoni Szczecin?
Jestem kibicem Pogoni od zawsze. Tak naprawdę, to dokładnie nie pamiętam. Na pewno to już ponad 40 lat. Na najlepszych meczach ligowych zbierało się wtedy na trybunach ponad 30 000 kibiców. Kibicowałem też na takich ważnych wydarzeniach, jak mecze z FC Koeln w 1984 czy z Hellasem Werona w 1987 roku. Wśród wielu wybitnych Portowców z tamtego okresu byli m.in. Marek Szczech, Kazimierz Sokołowski, Jerzy Hawrylewicz, Adam Benesz czy Marek Leśniak, który, jako że był napastnikiem i strzelał mnóstwo bramek, był dla nas największym idolem. Od tamtego czasu klub przeszedł wiele zmian, ale niezmiennie jest w moim sercu. Od wielu lat chodzimy na mecze razem z moim synem Adamem i nawet jak mi przyszło czasem do głowy, aby zostać w domu i oglądać mecz w telewizji, to on i tak mnie skutecznie zmobilizował do kibicowania na stadionie. Przez pracowników EPEE jestem również postrzegany jako wierny kibic Pogoni i przy różnych okazjach dostaję od nich ciekawe gadżety związane z klubem Mam ich już sporą kolekcję!
Dlaczego przyłączyliście się Państwo do projektu Biznesowej Dumy Pomorza?
Jako wierny kibic, cieszę się, że powstają ciekawe pomysły, dzięki którym można wesprzeć klub bardziej, niż kupując gadżety i karnety na wszystkie mecze. Już wcześniej przez kilka lat byłem Ambasadorem Pogoni i z dumą nosiłem w klapie marynarki złoty herb klubu. Projekt BDP, mimo ogólnopolskiego zasięgu EPEE, daje możliwości lokalnego działania, na którym nam mocno zależy. Daje poczucie wspólnoty z innymi szczecińskimi przedsiębiorcami w słusznym celu. Szczególnie teraz, po odejściu głównego partnera, jeszcze bardziej poczułem potrzebę bycia blisko klubu.
Gdzie można znaleźć Państwa produkty?
Najłatwiej pod choinką! Mówiąc całkiem serio, to zabawki z EPEE dostępne są przez cały rok niemal wszędzie – począwszy od małych kiosków, poprzez specjalistyczne sklepy zabawkowe czy drogerie, a skończywszy na największych sieciach handlowych w Polsce, takich jak Biedronka, Lidl, Carrefour, Auchan, Selgros, Smyk czy Empik. Wracając do prezentów świątecznych, z naszymi partnerami handlowymi udało nam się zbudować dobre, uczciwe relacje. Oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku, co ma odzwierciedlenie również w tym, że firmy zamawiają u nas zabawki do paczek choinkowych dla swoich pracowników. Są to zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa, ale również te większe, np. Biedronka, która ma kilkadziesiąt tysięcy pracowników.
Czym wyróżniacie się na tle konkurencji i jakie są Wasze najważniejsze atuty?
Naszą siłą na pewno jest różnorodność oferty, kreowanie trendów i bardzo szybkie dostosowywanie się do zmian zachodzących na rynku zabawek. Dzięki temu wiele produktów z oferty firmy jest systematycznie nagradzane tytułem Zabawki Roku, a do dzieci w Polsce trafiło, na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat, ponad 50 mln sztuk zabawek z logo EPEE. Bardzo duży wpływ na to ma kilkadziesiąt ogólnopolskich kampanii telewizyjnych rocznie. Jako jedni z niewielu w tej branży założyliśmy również kanał na YouTube, czyli „Baw się z EPEE”, prowadzony przez dzieci i dla dzieci, a także stale rozwijamy współpracę z youtuberami i influencerami. Jednak najważniejszym atutem EPEE są pracownicy, którzy budują dobre imię firmy. Zgrany, profesjonalny zespół to absolutna podstawa, tak jak w piłce nożnej.
Od teraz, jako Partnerzy, spoglądamy w jednym kierunku i mamy z tego powodu wiele satysfakcji! Czym jest Biznesowa Duma Pomorza? Czytaj tutaj - kliknij.