Karta kibica
2022-11-17 11:42

Karta kibica Pogoni Szczecin od 1 grudnia w sprzedaży stacjonarnej

Karta kibica jest elektronicznym nośnikiem biletu/karnetu. Nie musisz jej posiadać, aby wejść na obiekt, ale to proste i wygodne narzędzie do otwierania kołowrotów. Zwłaszcza dla posiadaczy karnetów, którzy dzięki karcie nie muszą przed każdym meczem generować z systemu biletów tradycyjnych, w papierowej formie. Z przyjemnością informujemy, że po dłuższej przerwie od 1 grudnia karty kibica Pogoni Szczecin ponownie znajdą się w sprzedaży.

Sprzedaż kart kibica była przez ostatnie lata zawieszona w związku z wybuchem pandemii, budową Stadionu Miejskiego im. Floriana Krygiera, a także brakiem w sprzedaży karnetów. 1 grudnia uruchomimy ją ponownie. Osoby, które nie posiadają karty kibica, a chciałyby ją nabyć, będę miały szansę to zrobić w naszym Punkcie Obsługi Kibica, a także w systemie biletowym (kartę wyrobioną za pośrednictwem systemu biletowego będzie trzeba odebrać osobiście za okazaniem dowodu w Punkcie Obsługi Kibica – nie wysyłamy kart pocztą). Koszt założenia karty kibica wynosi 20 złotych.

Od 1 grudnia karty kibica będziecie mogli nabywać również w formie elektronicznej. To nowość w naszej ofercie. Takie karty będą dostępne bezpłatnie i zachęcamy do ich wyrabiania w pierwszej kolejności. W jaki sposób wyrobić wirtualną kartę kibica? O tym szczegółowo, krok po kroku, poinformujemy Was już wkrótce. Niebawem na naszej stronie internetowej pojawi się również szczegółowy regulamin korzystania z karty kibica.

Karty kibica są ważne bezterminowo. Osoby, które mają już ją wyrobioną kartę, nie muszą wyrabiać nowej– ich dotychczasowe karty ciągle będą w pełni aktywne (o ile nie uległy uszkodzeniu). 

Zachęcamy do korzystania z kart kibica wszystkich sympatyków Pogoni Szczecin. I przy okazji przypominamy, że dla posiadaczy tego rodzaju kart nasz partner, firma "Taxi 4 You", przygotował specjalną ofertę. Po okazaniu karty możecie podróżować tą grupą popularnych taksówek z 10% rabatem!


Punkt Obsługi Kibica
na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera (pawilon kas przy "trybunie B", naprzeciw budynku CSDiM).
Godziny otwarcia:

Poniedziałek - piątek: godziny 12-18
W dniach meczowych: na pięć godzin przed pierwszym gwizdkiem
Klubowa infolinia: +48 723 194 800
e-mail: e-bilet@pogonszczecin.pl

Informujemy, że Punkty Reklamacyjne będą czynne na stadionie na 2 godziny przed meczem. Reklamacje możecie składać w Punktach Obsługi Kibica. Jeden z nich zlokalizowany jest w pawilonie kas przy "trybunie B", naprzeciw budynku CSDiM. Drugi znajduje się od strony ul. Twardowskiego. Punkty Obsługi Kibica są specjalnie oznaczone, więc powinniście je odszukać bez trudu. 

A
A

Reklama

newsy

Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików COOKIES, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w POLITYCE PRYWATNOŚCI